viernes, 5 de abril de 2013

JOIA RECICLADA

S'em van passar p'el cap diverses idees sobre la joia feta amb materials reciclats, al principi vaig pensar amb anells, anells fets amb filferros, anells fets amb la part d'obrir la llauna,etc.
També s'em va ocurrir anells fets amb materials orgànics com una rosa enroscada o amb herbes i flors
També vaig pensar en fer un collar fet amb xupaxups i envoltoris de xupaxups, vaig pensar també en fer un barret amb un pot de pintura i trosso de roba vella.
Finalment s'em va ocurrir de fer un cinturó amb llapis i bolis reciclats i enganchats de forma que formesin un cinturó pero era massa gran i vaig fer un braçalet 
Vaig enganxar els bolis reciclats amb una goma i un cop enganxats vaig pintar els bolis de negre


NOM DE LA MARCA:  DO IT YOURSELF (HAZTELO TU MISMO)
 
LOGO




ESBOSSOS








COM QUEDA EL BRAÇALET







No hay comentarios:

Publicar un comentario